Wyniki postępowania

W tym dziale znajdują się informacje o wynikach postępowań o zamówienia publiczne przeprowadzonych przez ZPEWiR w Stemplewie

 

1.Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w pomoce z neurologopedii dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w ramach projektu RPLD.11.01.01-10-B020/19-00 pn. „Ku przygodzie w Stemplewie” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Powiat Łęczycki Pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca / Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie.

 

2. Informacja o sposobie upublicznienia zapytania ofertowego

Zapytanie ofertowe zostało ogłoszone na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.pl oraz na stronie zamawiającego www.zpewirstemplew.pl w dniu 22.01.2021r.

3. Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe

Oferta nr 1: IXON sp. Z o.o. ul. Radlińska 45b, 44-286 Wodzisław Śląski

Data wpłynięcia: 29.01.2021 g. 9.05 Oferta złożona firmą kurierską. Oferta nr 1. wpłynęła w wyznaczonym terminie. Oferent dostarczył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów (zgodnie z zapytaniem ofertowym). Oferta złożona na kwotę 6.700,00 Brak pozycji 4 (informacja, że produkt został wycofany ze sprzedaży przez producenta)

Oferta nr 2:. Moja Szkoła Kornelia Klamann ul. Starowiejska 4, 83-307 Kiełpino

Data wpłynięcia: 29.01.2021 g. 14.07 Oferta złożona przez firmę kurierską. Oferta nr 2. wpłynęła w wyznaczonym terminie. Oferent dostarczył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów (zgodnie z zapytaniem ofertowym) jak również Oferent spełnił wszystkie wymagane warunki. Oferta złożona na kwotę 8.423,31

Oferta nr 3: P.W.D APEX  J. Falana-Kozłowska Strzałków ul. Kopernika 12, 97-500 Radomsko

Oferta dostarczona firmą kurierską dnia 01.02.2021r. g. 710 Oferta nr 3. wpłynęła w wyznaczonym terminie. Oferent dostarczył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów (zgodnie z zapytaniem ofertowym). Oferta złożona na kwotę 6.782,57 Brak pozycji 4 (informacja, że produkt został wycofany ze sprzedaży przez producenta)

Oferta nr 4: Kladrew Urszula Muża-Klamann ul. Bema 12, 83-307 Kiełpino.

 Oferta dostarczona przez firmę kurierską dnia 01.02.2021r. g. 11.20 Oferta nr 4. wpłynęła w wyznaczonym terminie. Oferent dostarczył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów (zgodnie z zapytaniem ofertowym) jak również Oferent spełnił wszystkie wymagane warunki. Oferta złożona na kwotę 8.721,33

Oferta nr 5: ABC Szkoły Sławomir Śliwiak ul. Bogusława 17, 80-209 Chwaszczyno

 Oferta dostarczona przez firmę kurierską dnia 01.02.2021r. g. 12.10 Oferta nr 5. wpłynęła w wyznaczonym terminie. Oferent dostarczył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów (zgodnie z zapytaniem ofertowym) jak również Oferent spełnił wszystkie wymagane warunki. Oferta złożona na kwotę 9.105,60

Oferta nr 6: GREGORJAN Paulina Kilian ul. Fabryczna 11, 05-500 Łoziska

Oferta dostarczona przez stronę internetową bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/28322?sekcja=ofertypl  dnia 25.01.2021r.  Oferta nr 6. wpłynęła w wyznaczonym terminie. Oferent dostarczył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów (zgodnie z zapytaniem ofertowym) jak również Oferent spełnił wszystkie wymagane warunki. Oferta złożona na kwotę 9.826,92

Ww. oferenci złożyli oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych.

4. Kryteria oceny oferty

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane będą następujące kryteria:

         Cena – maksymalnie 100% (maksymalnie 100 punktów).

ZNACZENIE I OPIS OCENY POSZCZEGÓLNYCH KYTERIÓW OFERTY:

 

Cena100% punktacji (maksymalnie 100 punktów), obliczana według wzoru:

 

Cena =

 

 

Cena oferty najniższej x 100

 

x100%

Cena oferty rozpatrywanej

 

           Najkorzystniejsza cenowo oferta otrzyma 100 pkt., pozostałe według zależności

Cena zwiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia

5.Wybrana Oferta:

Nazwa Wykonawców:

Oferta nr 2:. Moja Szkoła Kornelia Klamann ul. Starowiejska 4, 83-307 Kiełpino

Oferta złożona na kwotę 8.423,31

6.Uzasadnienie wyboru: Oferent spełnili wymogi określone w zapytaniu ofertowym (oferta jest zgodna z zapytaniem ofertowym). Jest najkorzystniejsza finansowo, zawiera wszystkie pozycje zawarte w zapytaniu ofertowym w związku z tym zostanie podpisana umowa.

7. Data sporządzenia protokołu:02.02.2021r.

8. Osoba prowadząca postępowanie i sporządzająca protokół: Edyta Studzińska

 

 Komisja w składzie:

1.          Studzińska Edyta

2.          Jankowska Dominika

3.          Wawrzyniak Piotr                                                        

                                                                                                                       Andrzej Zielonka – Dyrektor – Zamawiający                                                                                                                                                                          

PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERTY

Doposażenie w pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt TIK

 

1.Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt TIK dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w ramach projektu RPLD.11.01.01-10-B020/19-00 pn. „Ku przygodzie w Stemplewie” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Powiat Łęczycki Pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca / Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie.

Zamawiający podzielił zamówienie na części:

Pomoce dydaktyczne:

Część 1. Pomoce dydaktyczne z neurologopedii

Część 2: Pomoce dydaktyczne z terapii metodą Tomatisa

Część 3: Pomoce dydaktyczne z gimnastyki korekcyjnej

Część 4: Pomoce dydaktyczne z rytmiki

Część 5. Pomoce dydaktyczne do AAC

Wyposażenie:

Cześ 1. Wyposażenie z neurologopedii

Część 2. Wyposażenie do zajęć z metody Tomatisa

Część 3. Wyposażenie z Hipoterapii

TIK

Część 1: Sprzęt komputerowy

Część 2: Narzędzia multimedialne do AAC

 

2. Informacja o sposobie upublicznienia zapytania ofertowego

Zapytanie ofertowe zostało ogłoszone na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.pl oraz na stronie zamawiającego www.zpewirstemplew.pl w dniu 21.08.2020r.

3. Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe

Oferta nr 1: TECH MIX Katarzyna Płonka ul.Jana Sobieskiego 391a 43-300 Bielsko Biała

Data wpłynięcia: 28.08.2020 g. 10.51 Oferta złożona firmą kurierską. Oferta nr 1. wpłynęła w wyznaczonym terminie. Oferent dostarczył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów (zgodnie z zapytaniem ofertowym) jak również Oferent spełnił wszystkie wymagane warunki. Oferta złożona na część  dod. wyposażenia, część 2. Wyposażenie do zajęć metoda Tomatisa na kwotę 11.078,10

Oferta nr 2: ABC Szkoły Sławomir Śliwiak ul. Bogusława 17, 80-209 Chwaszczyno. Oferta złożona przez firmę kurierską dnia 28.08.2020r. g. 11.27. Oferta nr 2. wpłynęła w wyznaczonym terminie. Oferent dostarczył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów (zgodnie z zapytaniem ofertowym) jak również Oferent spełnił wszystkie wymagane warunki. Oferta złożona na część 1 Pomoce dydaktyczne z neurologopedii na kwotę 1.311,78zł oraz

Na część 2 Pomoce dydaktyczne metodą Tomatisa na kwotę 50.179,20zł

Na część  3 Pomoce dydaktyczne z gimnastyki korekcyjnej na kwotę 20.144,43zł

Oferta nr 3: E-TECH Jacek Sójka ul. Nowa 29/31, 90—30 Łódź. Oferta dostarczona firmą kurierską dnia 28.08.2020r. g. 11.40 Oferta nr 3. wpłynęła w wyznaczonym terminie. Oferent dostarczył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów (zgodnie z zapytaniem ofertowym) jak również Oferent spełnił wszystkie wymagane warunki. Oferta złożona na TIK część  1. Sprzęt komputerowy na kwotę 34.921,86zł

Oferta nr 4: Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. K. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź. Oferta dostarczona przez listonosza Pocztą Polską dnia 31.08.2020r. g. 13.40 Oferta nr 4. wpłynęła w wyznaczonym terminie. Oferent dostarczył komplet poprawnie wypełnionych dokumentów (zgodnie z zapytaniem ofertowym) jak również Oferent spełnił wszystkie wymagane warunki. Oferta złożona na część  2. Pomoce dydaktyczne metodą Tomatisa na kwotę 50.440,08zł

 

Ww. oferenci złożyli oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych.

4. Kryteria oceny oferty

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane będą następujące kryteria:

         Cena – maksymalnie 100% (maksymalnie 100 punktów).

ZNACZENIE I OPIS OCENY POSZCZEGÓLNYCH KYTERIÓW OFERTY:

 

Cena100% punktacji (maksymalnie 100 punktów), obliczana według wzoru:

 

Cena =

 

 

Cena oferty najniższej x 100

 

x100%

Cena oferty rozpatrywanej

 

           Najkorzystniejsza cenowo oferta otrzyma 100 pkt., pozostałe według zależności

Cena zwiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty dojazdu, ewentualnych noclegów, wyżywienia prowadzących, materiałów dla uczestników itp.

5.Wybrana Oferta:

Nazwa Wykonawców:

Część  1 Pomoce dydaktyczne z neurologopedii za kwotę 1.311,78zł

 ABC Szkoły Sławomir Śliwiak ul. Bogusława 17, 80-209 Chwaszczyno. 

Część 2 Pomoce dydaktyczne metodą Tomatisa za kwotę 50.179,20zł

ABC Szkoły Sławomir Śliwiak ul. Bogusława 17, 80-209 Chwaszczyno. 

Część  3 Pomoce dydaktyczne z gimnastyki korekcyjnej na kwotę 20.144,43zł

ABC Szkoły Sławomir Śliwiak ul. Bogusława 17, 80-209 Chwaszczyno. 

Część 4: Pomoce dydaktyczne z rytmiki

Brak oferty

Część 5. Pomoce dydaktyczne do AAC

Brak Oferty

Wyposażenie:

Część 1. Wyposażenie z neurologopedii

Brak oferty

Część 2. Wyposażenie do zajęć z metody Tomatisa za kwotę 11.078,10

TECH MIX Katarzyna Płonka ul. Jana Sobieskiego 391a 43-300 Bielsko Biała

Część 3. Wyposażenie z Hipoterapii

Brak oferty

TIK

Część 1: Sprzęt komputerowy za kwotę 34.921,86zł

E-TECH Jacek Sójka ul. Nowa 29/31, 90—30 Łódź

Część 2: Narzędzia multimedialne do AAC

Brak oferty

 

6.Uzasadnienie wyboru: Oferenci spełnili wymogi określone w zapytaniu ofertowym (oferta jest zgodna z zapytaniem ofertowym). Jest najkorzystniejsza finansowo i w związku z tym zostanie podpisana umowa.

7. Data sporządzenia protokołu:01.09.2020 r.

8. Osoba prowadząca postępowanie i sporządzająca protokół: Edyta Studzińska

 

 Komisja w składzie:

I. Studzińska Edyta

2.  Jankowska Dominika

3.  Wawrzyniak Piotr

Andrzej Zielonka - Zamawiający

W załączeniu protokół komisji z wyboru oferty: " Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych, szkoleń i kursów.

 

Dyrektor

Andrzej Zielonka

 

Protokół wyboru oferty

z postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 2215)

 

 

Nazwa zadania: Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych TIK w ramach projektu nr RPLD.11.01.02-10-0063/18, pn. ”Dobro powraca”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2000

Pismo z informacja o wyborze oferty zostało zamieszczone w załączniku

 

 

Wpłynęły oferty:

Stemplew, dnia 2019-04-05

Numer sprawy:  ZPEWIR.321.1.2019

 

 

Informacja z otwarcia ofert

 z postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 2215)

Nazwa zadania: Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych TIK w ramach projektu nr RPLD.11.01.02-10-0063/18, pn. ”Dobro powraca”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2000

 

Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych

Adres zamawiającego: Stemplew 35

Kod Miejscowość: 99-140 Świnice Warckie

Telefon/fax: (63) 288 11 06, 288 11 07  

adres strony internetowej:         www.zpewirstemplew.pl

adres poczty elektronicznej: 

Godziny urzędowania:  od 7:00 do 15:00

Kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający ustalił dnia 04.03.2019r.

w wysokości 244 810,00 (słownie: dwieście czterdzieści cztery tysiące osiemset dziesięć złotych 00/100g)

Wpłynęły oferty:

Nr oferty

Nazwa Oferenta

Cena

Termin płatności

Gwarancja

1

CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp.z o.o. ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom

167 288,80

60 dni

Wg formularza ofertowego

2

13p ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław

183 373,40

60 dni

Wg formularza ofertowego

3

e-tech Jacek Sójka ul. Nowa 29/31 Łódź

192 214,33

60 dni

Wg formularza ofertowego

 

 

W celu badania oferty doliczony został podatek od towarów i usług o zgodnie z art. 91 ust. 3a Prawo zamówień publicznych. 

Andrzej Zielonka