Stemplew, dnia 2023-04-11

Numer sprawy:  ZPEWIR.321.5.2023

  Stemplew, dnia 2023-04-11

Numer sprawy:  ZPEWIR.321.5.2023

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Nazwa zadania: Utworzenie ekopracowni w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.             Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych

Adres zamawiającego: Stemplew 35

Kod Miejscowość: 99-140 Świnice Warckie

Telefon:   63 288 11 06

Faks:  63 288 11 07        

adres strony internetowej:          www.zpewirstemplew.pl

adres poczty elektronicznej:      

Godziny urzędowania:   od 7:00 do 15:00

II.           Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III.          Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.zpewirstemplew.pl

IV.          Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

1.           Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych TIK w ramach dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi

2.            Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5

3.            Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.            Każdy z dostarczonych artykułów musi posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE.

5.            Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych sprzętów i pomocy dydaktycznych. Przez sformułowanie dostawa rozumie się, że jest to dostarczenie sprzętu i pomocy dydaktycznych wraz z wniesieniem do wskazanej sali lekcyjnej uruchomieniem i wstępnym przeszkoleniem pracowników obsługujących. Uruchomienie i przeszkolenie pracowników dotyczy komputerów, drukarek, tablic interaktywnych i wielkoformatowych monitorów dotykowych.

6.            Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji a urządzenia techniczne  muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim.

7.            Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 

a)            Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, oraz zamontować je zgodnie z zaleceniami ujętymi w załącznikach. 

b)            Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania usterek. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca zrealizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawianego sprzętu.

c)            Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 

d)            Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych w formie papierowej. 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 

Kod CPV 30231320-6: Monitory dotykowe

Kod CPV 32342412-3: Głośniki

Kod CPV 30213100-6: Komputery przenośne

Kod CPV 30230000-0: Sprzęt związany z komputerami

V.           Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:

zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych

VI.          Termin wykonania zamówienia:  Do dnia  15.05.2023 r. 

VII.         Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::

1.            O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)            nie podlegają wykluczeniu; 

2)            spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2.            Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1)            posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

2)            sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

3)            zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

3.            Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.

4.            Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.

VIII.        Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Wykonawcy składając ofertę załączają do niej (załącznik 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 

Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:

-oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

IX.          Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

X.            Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

Komentarz

1.

Cena 

60

Sposób obliczenia punktów został określony poniżej

2.

Termin płatności

40

Sposób obliczenia punktów został określony poniżej 

Kryterium cena:

Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:

C = (C min:C o) x 100= ……….    pkt x 60 % = …………. waga kryterium  cena    gdzie:

C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)

C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)

Kryterium terminu płatności:

Liczba punktów w kryterium termin płatności zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres terminu płatności. Wykonawca może zadeklarować okres terminu płatności w następującym przedziale dni:

Możliwy do zadeklarowania okres terminu płatności od 14 do 60 dni.

Sposób przyznawania punktów:

1)            Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres terminu płatności otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium,

2)            Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy okres terminu płatności - otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium,

3)            W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponują jednakowy okres terminu płatności, wszyscy otrzymują maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium.

4)            Pozostali, czyli Wykonawcy, którzy zaoferują wartość pośrednią, pomiędzy okresem najkrótszym a najdłuższym), otrzymują liczbę punktów obliczoną wg wzoru: 

G = ((G o - Gmin) : (Gmax - Gmin)) x 100 = ……….    pkt x 40 % = …………. waga kryterium terminu płatności gdzie:

G o - okres terminu płatności w ofercie ocenianej

G min. - najkrótszy okres terminu płatności spośród złożonych ofert

G max - najdłuższy okres terminu płatności spośród złożonych ofert

XI.          Składanie ofert:

Oferty należy składać do dnia: 26.04.2023 r do godz. 9:00 w siedzibie zamawiającego:

Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych

Stemplew 35

99-140 Świnice Warckie

Pokój nr A 119         

XII.         Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII.        Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

XIV.        Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV.         Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

XVI.        Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp: zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.

XVII.       Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania. 

XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało udostępnione na Platformie e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl,. dnia 2023-04-11

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie docx 19.71 KB Damian Hync
SIWZ docx 55.80 KB Damian Hync
Formularz szczegółowy DOCX 38.63 KB Damian Hync
Formularz główny docx 21.91 KB Damian Hync
Umowa pdf 132.18 KB Damian Hync
Oświadczenie docx 27.71 KB Damian Hync
Specyfikacja zamówienia pdf 182.75 KB Damian Hync
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
wtorek, 11, kwiecień 2023 06:20 Damian Hync