Stemplew, dnia 2023-02-26
Numer sprawy:  ZPEWIR.321.3.2023 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  
  
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 
Nazwa zadania: Dostawa doposażenia warsztatów szkolnych dla zawodu rolnik w ramach projektu pn. ,,Zawodowo w Stemplewie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2000. 
  
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:  
Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych 
Adres zamawiającego: Stemplew 35  
Kod Miejscowość: 99-140 Świnice Warckie 
Telefon:   63 288 11 06  Faks:  63 288 11 07   
adres strony internetowej:    www.zpewirstemplew.pl 
adres poczty elektronicznej:      
Godziny urzędowania:  od 7:00 do 15:00  
 
II. Określenie trybu zamówienia:  
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.  
  
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:  
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia. 
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia warsztatów szkolnych dla zawodu rolnik wraz z dostawą,  w ramach projektu "Zawodowo w Stemplewie’’.  
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.  
4. Każdy z dostarczonych artykułów musi posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE.  
5. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych sprzętów i pomocy dydaktycznych. Przez sformułowanie dostawa rozumie się, że jest to dostarczenie przyczepy rolniczej, pługu obrotowego, siewnika zbożowego, opryskiwacza, agregatu uprawowego, rozsiewacza nawozów, kosiarki rotacyjnej, sadzarki do ziemniaków, przetrząsacza karuzelowego, zgrabiarki karuzelowej wraz uruchomieniem i wstępnym przeszkoleniem pracowników obsługujących.  
6. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji a urządzenia techniczne  muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim.  
7. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:   
a)  Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, oraz zamontować je zgodnie z zaleceniami ujętymi w załącznikach.   
b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania usterek. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca zrealizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawianego sprzętu.  
c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie.   
d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych w formie papierowej.   
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:   
Kod CPV 16500000-0: Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych 
Kod CPV 43313100-1: Pługi odśnieżające lemieszowe 
Kod CPV 16130000-5: Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania 
Kod CPV 16400000-9: Maszyny natryskujące używane w rolnictwie lub ogrodnictwie 
Kod CPV 31121100-1: Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym 
Kod CPV 16141000-5: Rozsiewacze nawozów 
Kod CPV 16310000-1: Kosiarki 
Kod CPV 16000000-5: Maszyny rolnicze 
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:  
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych  
VI. Termin wykonania zamówienia:  Do dnia   31.03.2023 r.    
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::   
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:  
1) nie podlegają wykluczeniu;   
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:  
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.  
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  
3) zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.  
4. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.  
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia  
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej (załącznik 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.   
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:  
-oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej  
IX. Informacja na temat wadium:   
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.  
  
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  
Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:   
Lp.  Nazwa kryterium  Waga  Komentarz  
1.  Cena   60  Sposób obliczenia punktów został określony poniżej 
2.  Termin płatności  40 Sposób obliczenia punktów został określony poniżej (us 
 
Kryterium cena:  
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:   
C = (C min:C o) x 100= ……….    pkt x 60 % = …………. waga kryterium  cena    gdzie:  
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)  
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)  
 
Kryterium terminu płatności:  
Liczba punktów w kryterium termin płatności zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres terminu płatności. Wykonawca może zadeklarować okres terminu płatności w następującym przedziale dni:  
Możliwy do zadeklarowania okres terminu płatności od 14 do 60 dni.  
  
Sposób przyznawania punktów:  
1) Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres terminu płatności otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium,  
2) Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy okres terminu płatności - otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium,  
3) W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponują jednakowy okres terminu płatności, wszyscy otrzymują maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium.  
4) Pozostali, czyli Wykonawcy, którzy zaoferują wartość pośrednią, pomiędzy okresem najkrótszym a najdłuższym), otrzymują liczbę punktów obliczoną wg wzoru:   
  
G = ((G o - Gmin) : (Gmax - Gmin)) x 100 = ……….    pkt x 40 % = …………. waga kryterium terminu płatności gdzie:  
G o - okres terminu płatności w ofercie ocenianej  
G min. - najkrótszy okres terminu płatności spośród złożonych ofert  
G max - najdłuższy okres terminu płatności spośród złożonych ofert    
XI. Składanie ofert:  
Oferty należy składać do dnia: 13.03.2023 r do godz. 9:00 w siedzibie zamawiającego:  
Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych 
Stemplew 35 
99-140 Świnice Warckie 
Pokój nr A 119                            
XII. Termin związania ofertą  
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.  
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej  nie dotyczy  
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów  
nie dotyczy    
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna  
nie dotyczy   
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp: zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.    
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:  
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.         
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:  
Ogłoszenie o zamówieniu zostało udostępnione na Platformie e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl,. dnia 2023-02-26 
Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie pdf 193.84 KB Damian Hync
SIWZ pdf 403.41 KB Damian Hync
Załącznik 1 docx 468.57 KB Damian Hync
Załącznik 2 docx 463.92 KB Damian Hync
Załącznik 3 pdf 152.69 KB Damian Hync
Załącznik 4 docx 468.69 KB Damian Hync
Załącznik 5 pdf 162.39 KB Damian Hync
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
niedziela, 26, luty 2023 18:58 Damian Hync