1.Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia pomoce z neurologopedii dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w ramach projektu RPLD.11.01.01-10-B020/19-00 pn. „Ku przygodzie w Stemplewie” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Powiat Łęczycki Pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca / Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie.

2. Miejsce i sposób składania ofert

Złożenie oferty polega na wypełnieniu wszystkich Załączników i przygotowaniu niezbędnych dokumentów oraz dostarczeniu ich w wersji papierowej osobiście lub przesłanie listownie na adres Zamawiającego: Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie,  Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie.  W wypadku wysłania oferty listownie lub za pośrednictwem kuriera o dacie wpływu decyduje data doręczenia oferty do Zamawiającego.
Oferta musi być złożona w terminie do 01.02.2021r. Decyduje data i godzina wpływu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Otwarcie ofert: 02.02.2021r.

3. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Edyta Studzińska 700-1500 Poniedziałek -Piątek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

63 28 81 106 wew. 110

4. Skrócony opis przedmiotu zamówienia

CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w pomoce z neurologopedii (załącznik nr 1) dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w ramach projektu RPLD.11.01.01-10-B020/19-00 pn. „Ku przygodzie w Stemplewie” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Powiat Łęczycki Pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca / Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie.

5.Informacje dodatkowe:

Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w zapytaniu wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, W związku z tym, Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez Zamawiającego w inny, niż podany sposób. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. 

6. Kryteria oceny oferty

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowane będą następujące kryteria:

         Cena – maksymalnie 100% (maksymalnie 100 punktów).

ZNACZENIE I OPIS OCENY POSZCZEGÓLNYCH KYTERIÓW OFERTY:

Cena100% punktacji (maksymalnie 100 punktów), obliczana według wzoru:

Cena =

Cena oferty najniższej x 100

x100%

Cena oferty rozpatrywanej

           Najkorzystniejsza cenowo oferta otrzyma 100 pkt., pozostałe według zależności

Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa. Załącznik nr 4

7. WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 

b. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,

c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d. nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym/Partnerem.

2. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie metodą warunku granicznego  „spełnia    nie  spełnia“, w  oparciu o dokumenty złożone przez oferentów w niniejszym postępowaniu.

3. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powiązani z Zamawiającym/Partnerem osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się:

a. uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d. pozostawanie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co  do  bezstronności  w  wyborze  Wykonawcy,  w  szczególności  pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

8. KRYTERIA OCENY OFERT

1. Ocenie przez Zamawiającego poddane zostaną wyłącznie oferty, które:

a. spełniają warunki dot. wzięcia udziału w postępowaniu opisane w pkt. 7,

b. zawierać będą ostateczną cenę za przedmiot zamówienia (wg wzoru: kwota netto, podatek od towarów i usług – niezależnie od podmiotu uprawnionego do jego odprowadzania, kwota brutto),

c. będą kompletne, podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz będą zawierały wszystkie niezbędne załączniki do.niniejszego Zapytania ofertowego.

2. Oferty, o których mowa w pkt.1 zostaną poddane ocenie Komisji wg następujących kryteriów i ich wag:

Cena – liczba punktów (waga) - 100%
Obliczenie liczby punktów dla kryterium Cena według poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najniższej/Cenę brutto oferty badanej x 100
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeśli wybrana oferta przewyższa kwotę posiadaną przez Zamawiającego na realizację założonych w ofercie zadań zostaną przeprowadzone negocjacje cenowe, w których wezmą udział oferenci.

9. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1.Cena oferty brutto musi być podana w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2.Cena powinna obejmować wszystkie pozycje zamówienia określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (wg. załącznika nr 1), oraz wszystkie inne pozostałe koszty realizacji zamówienia, nie ujęte w zapytaniu ofertowym, a bez których nie można wykonać zamówienia. Ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę muszą być uwzględnione już w cenie jednostkowej brutto podanej w Formularzu cenowym.

3.Całkowitą cenę brutto należy przenieść i wpisać do formularza ofertowego – stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

10. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCÓW

1. W przypadku stwierdzenia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych bądź innych omyłek polegających na niezgodności oferty z przedmiotowym zapytaniem Zamawiający wezwie Wykonawcę do sprostowania.

2. Oferty zawierające braki  formalne,  na  prośbę  Komisji  oceniającej  mogą  zostać  uzupełnione w  określonym  przez  Komisję  terminie.  Wyboru  najkorzystniejszej  oferty  dokona  Komisja. Od dokonanego wyboru nie przewiduje się odwołań.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru oraz możliwość prowadzenia negocjacji.

11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający dopuszcza składania ofert uzupełniających.

3. Wykonawca składa oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu ofertowym. 

4. Zamawiający ma prawo żądać od Oferenta dokumentacji potwierdzającej informacje zawarte w załącznikach  przedkładanych celem  spełnienia warunków  udziału  w  postępowaniu oraz oceny poszczególnych kryteriów. 

5. Kompletna oferta powinna zawierać:

a. formularz ofertowy — zgodnie z załącznikiem nr 2, wydrukowany w kolorze, wraz z załącznikami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie + oferta

b.oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym/Partnerem — załącznik nr 3

c. zaparafowany wzór umowy.

12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTY

Termin związania oferty wynosi 30 dni od dnia określonego przez Zamawiającego jako termin składania ofert.

13. ISTOTNE INFORMACJE NA TEMAT ZAMÓWIENIA

1. Forma i termin płatności: przelew bankowy na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia, oraz prawidłowo wystawionej faktury.

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu wypłaty wynagrodzenia, określonego wyżej w pkt. 1, w przypadku opóźnień w przekazywaniu Zamawiającemu transz dotacji celowej i unijnej przez Instytucję Pośredniczącą lub braku środków finansowych na koncie projektu Zamawiającego, o czym Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę pisemnie. Po otrzymaniu środków finansowych od Instytucji Pośredniczącej, Zamawiający ureguluje zaległe płatności w terminie do 5 dni roboczych od momentu wpływu środków na konto projektu Zamawiającego.

14. ZAKRES ZADAŃ WYKONAWCY

1. Informowanie o stanie realizacji dostawy i pojawiających się problemach istotnych dla realizacji dostawy.

2. Dostarczenie przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, kompletnego, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolnego od wad materiałowych, sprawnego technicznie (jeśli dotyczy). Przedmiot zamówienia winien odpowiadać warunkom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz odpowiadać standardom jakościowym i technicznym przewidzianym dla zamówienia, jakie określił Zamawiający.

3. Dostarczony sprzęt będzie zawierał zainstalowane oprogramowanie odpowiadające parametrom określonym w zapytaniu ofertowym (jeśli dotyczy).

4. Dostawa przedmiotu zamówienia pod wskazany adres obejmuje wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez adresata.

5. Udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta oraz ofertą Wykonawcy.

6. W ramach serwisu Wykonawca będzie zobowiązany, w przypadku awarii sprzętu, do usunięcia awarii lub dostarczenia do wskazanej placówki uczestniczącej w realizacji projektu sprzętu zastępczego w czasie nie dłuższym niż zakłada oferta Wykonawcy.

15. UWAGI KOŃCOWE

1. Ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe, w przypadku, gdy kwoty przedstawione w odpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie ww. Projektu, Zamawiający zastrzega sobie prawo  negocjacji  z  Wykonawcami,  którzy nie zostali wykluczeni z postępowania lub odstąpienia od umowy.

2. Ostateczny  wybór  Wykonawcy, z którym  Zamawiający podpisze umowy, nastąpi po pozytywnym zakończeniu procesu ewentualnych negocjacji.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

4. Zamawiający poinformuje o wyborze Wykonawcy zamieszczając informację na Bazie Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.

5. Oferent, którego oferta zostanie wybrana w ramach niniejszego postępowania, zostanie o tym fakcie poinformowany telefonicznie/mailowo oraz pisemnie.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy dot. realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.

7. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zamówienia uzupełniającego w sytuacji posiadania oszczędności w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia i wyrażenia zgody ze strony Instytucji Zarządzającej na możliwość ich zagospodarowania przez Zamawiającego.

7. Załączniki stanowiące integralną część Zapytania ofertowego:

Załącznik nr 1.- tabela exel (szczegółowy zakres zamówienia)

Załącznik nr 2  -formularz ofertowy

Załącznik nr 3 – oświadczenie

Załącznik nr 4 – wzór umowy

Załącznik nr 5 – oferta z ceną

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zapytanie ofertowe doc 132.50 KB PiotWawrzyniak
Formularz dot 88.50 KB PiotWawrzyniak
Załącznik nr 3 doc 84.50 KB PiotWawrzyniak
Wzór umowy doc 119.50 KB PiotWawrzyniak
Neurologopedia - ceny xlsx 14.35 KB PiotWawrzyniak
Neurologopedia - zał. 1 xlsx 11.36 KB PiotWawrzyniak
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. piątek, 22, styczeń 2021 13:34 PiotWawrzyniak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
piątek, 22, styczeń 2021 13:37 PiotWawrzyniak
Artykuł został zmieniony. piątek, 22, styczeń 2021 13:39 PiotWawrzyniak
Artykuł został zmieniony. niedziela, 05, grudzień 2021 23:10 Damian Hync