Nabór kandydatów

Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w ZPEWiR w Stemplewie oraz o wynikach naboru.

                                                                                                               Stemplew, 05.07.2021 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. księgowości

Data ogłoszenia: 2021-07-05

I.                    Nazwa i adres jednostki:

Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie

Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie

II.                 Określenie stanowiska urzędniczego: referent ds. księgowości

III.              Liczba lub wymiar etatu: 1/1

IV.              Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  1. Wykształcenie średnie lub wyższe,
  2. Minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór – dotyczy osób z wykształceniem średnim
  3. Biegła obsługa programu Microsoft Office
  4. Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. Nieposzlakowana opinia,

6.      Posiada obywatelstwo polskie

7.      Posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych

V.                Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

          znajomość regulacji prawnych w zakresie:

– ustawy o rachunkowości,

– ustawy o finansach publicznych,

– Kodeksu Pracy,

– Karty Nauczyciela,

– sprawozdawczości budżetowej,

– administracji samorządowej,

·         znajomość zagadnień księgowych, płacowych oraz ubezpieczeniowych

·         umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;

·         umiejętność współpracy w zespole;

·         odporność na stres;

·         komunikatywność;

·         wysoka kultura osobista;

·         rzetelność,

·         odpowiedzialność,

·         dyspozycyjność

VI.              Zakres wykonywanych zadań na  stanowisku:

·         Dekretacja dokumentów księgowych,

·         Przygotowywanie rachunków i not za wyżywienie, kontrola i uzgadnianie sald z kontrahentami,

·         Uzgadnianie stanu zobowiązań,

·         Uzgadnianie sald kont księgi głównej i pomocniczych,

·         Uzgadnianie stanu księgowego ze spisami z natury,

·         Prowadzenie dokumentacji związanej z dokształcaniem pracowników,

·         Pomoc w sporządzaniu sprawozdań statystycznych do GUS,

·         Pomoc w rozliczeniu dotacji, dotacji z funduszu europejskiego, młodocianych,

·         Przygotowywanie rozeznań cenowych w jednostce,

·         Dopilnowanie terminowego rozliczania zobowiązań,

·         Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

·         Prowadzenie dokumentacji i wszelkich innych prac związanych z wyposażeniem placówki (ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych np. przemieszczenie, likwidacja, inwentaryzacja),

·         Wnioskowanie w sprawie terminów przeprowadzania i składu osobowego komisji inwentarzowej dla przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej i inwentaryzacji doraźnych. Instruowanie komisji inwentaryzacyjnej o ich zadaniach, uprawnieniach i obowiązkach,

·         Występowanie z wnioskami w przypadku stwierdzenia różnic inwentaryzacyjnych,

VII.           Wymagane dokumenty:

·         życiorys (CV),

·         list motywacyjny,

·         kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

·         kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),

·         oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,

·         oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

·         klauzula informacyjna dla kandydata,

·         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.

VIII.        Warunki pracy na stanowisku:

·      praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

·      praca w budynku ZPEWIR Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie

·      praca w godzinach 7.00 – 15.00,

·      praca w zespole,

·      kontakt telefoniczny z kontrahentami i innymi jednostkami.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – referent ds. księgowości w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.07.2021 r.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (63) 2881106 wew. 110

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zpewirstemplew.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.

Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej to 26.07.2021 r.

Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP oraz umieszczono na tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w dniu 26.07.2021 r.

 Dyrektor - Andrzej Zielonka

                                                                                                                 



Stemplew 01.09.2020r.

 

INFORMACJA

O WYNIKU NABORU

Referenta ds. księgowości

w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko

została wybrana Pani Patrycja Prażanowska

zamieszkała    Ostrówek 8, 99-150 Grabów

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydatka spełniła wszystkie wymogi formalne, oraz wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów prawa z zakresu działania stanowiska, uzyskując najwięcej punktów z rozmowy kwalifikacyjnej.

 

 

 

Andrzej Zielonka - Dyrektor

Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. księgowości

Data ogłoszenia: 2020-08-21

I.                   Nazwa i adres jednostki:

Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie

Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie

II.                Określenie stanowiska urzędniczego:
referent ds. księgowości

III.             Liczba lub wymiar etatu: 1/1

IV.             Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  1. Wykształcenie średnie lub wyższe,
  2. Minimum roczne doświadczenie zawodowe – dotyczy osób z wykształceniem średnim w zakresie zbliżonym do charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór
  3. Biegła obsługa programu Microsoft Office
  4. Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. Ma nieposzlakowaną opinię,

6.      Posiada obywatelstwo polskie

7.      Posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

V.                Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

•          znajomość regulacji prawnych w zakresie:

– ustawy o rachunkowości,

– ustawy o finansach publicznych,

– Kodeksu Pracy,

– Karty Nauczyciela,

– sprawozdawczości budżetowej,

– administracji samorządowej,

·         znajomość zagadnień księgowych, płacowych oraz ubezpieczeniowych

·         umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;

·         umiejętność współpracy w zespole;

·         odporność na stres;

·         komunikatywność;

·         wysoka kultura osobista;

·         rzetelność,

·         odpowiedzialność,

·         dyspozycyjność

VI.             Zakres wykonywanych zadań na  stanowisku:

·         Dekretacja dokumentów księgowych,

·         Przygotowywanie rachunków i not za wyżywienie, kontrola i uzgadnianie sald z kontrahentami,

·         Uzgadnianie stanu zobowiązań,

·         Uzgadnianie sald kont księgi głównej i pomocniczych,

·         Uzgadnianie stanu księgowego ze spisami z natury,

·         Prowadzenie dokumentacji związanej z dokształcaniem pracowników,

·         Pomoc w sporządzaniu sprawozdań statystycznych do GUS,

·         Pomoc w rozliczeniu dotacji, dotacji z funduszu europejskiego, młodocianych,

·         Przygotowywanie rozeznań cenowych w jednostce,

·         Dopilnowanie terminowego rozliczania zobowiązań,

·         Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

·         Prowadzenie dokumentacji i wszelkich innych prac związanych z wyposażeniem placówki (ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych np. przemieszczenie, likwidacja, inwentaryzacja),

·         Wnioskowanie w sprawie terminów przeprowadzania i składu osobowego komisji inwentarzowej dla przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej i inwentaryzacji doraźnych. Instruowanie komisji inwentaryzacyjnej o ich zadaniach, uprawnieniach i obowiązkach,

·         Występowanie z wnioskami w przypadku stwierdzenia różnic inwentaryzacyjnych,

VII.          Wymagane dokumenty:

·         życiorys (CV),

·         list motywacyjny,

·         kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

·         kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),

·         oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,

·         oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

·         klauzula informacyjna dla kandydata,

·         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.

VIII.       Warunki pracy na stanowisku:

·      praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

·      praca w budynku ZPEWIR Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie

·      praca w godzinach 7.00 – 15.00,

·      praca w zespole,

·      codzienny kontakt telefoniczny.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – referent ds. administracji w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2020 r.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (63) 2881106

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zpewirstemplew.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.

Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej to 01.09.2020 r.

Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP oraz umieszczono na tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w dniu 21.08.2020 r.

Dyrektor – Andrzej Zielonka

                                                                                   Stemplew 06.07.2020r. 

 

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

Głównego księgowego

w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Lidia Kunicka

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydatka spełniła wszystkie wymogi formalne, oraz wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów prawa z zakresu działania stanowiska, uzyskując najwięcej punktów z rozmowy kwalifikacyjnej.

 

                                                                Dyrektor ZPEWiR w Stemplewie

                                                                        Andrzej Zielonka

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – główny księgowy

Data ogłoszenia: 2020-06-16

I.                   Nazwa i adres jednostki:

Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie

Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie

II.                Określenie stanowiska urzędniczego:
Główny księgowy

III.             Liczba lub wymiar etatu: 1/1

IV.             Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

1.      Niezbędne

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia warunki określone w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869, 1622, 1649, 2020 i 2473 oraz z 2020 r. poz. 284, 374, 568 i 695)

·         ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia                       o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba, że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;

·         posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;

·         ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

·         nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

·         spełnia jeden z poniższych warunków:

a)      ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b)      ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną                             i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c)      jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d)     posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

·         stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,

·         ma nieposzlakowaną opinię,

·         posiada umiejętność obsługi komputera w zakresie: programy księgowe, pakiet biurowy, poczta elektroniczna, Internet.

2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

          znajomość regulacji prawnych w zakresie:

– ustawy o rachunkowości,

– ustawy o finansach publicznych,

– Kodeksu Pracy,

– Karty Nauczyciela,

– sprawozdawczości budżetowej,

– prawa podatkowego (w tym podatku VAT),

– administracji samorządowej,

– kodeksu postępowania administracyjnego,

– przepisów dotyczących zasad wykorzystania środków unijnych;

·         kursy doskonalące;

·         znajomość zagadnień księgowych, płacowych oraz ubezpieczeniowych

·         znajomość programów finansowo-księgowych jednostki budżetowej Vulcan;

·         znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej , e-pefron

·         umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów;

·         umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;

·         umiejętność współpracy w zespole;

·         odporność na stres;

·         komunikatywność;

·         wysoka kultura osobista;

·         rzetelność,

·         odpowiedzialność,

·         dyspozycyjność

V.                Zakres wykonywanych zadań na  stanowisku:

·         prowadzenie rachunkowości ZPEWIR w Stemplewie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;

·         kontrola dokumentów w sposób zapewniający:

a)      właściwy przebieg operacji gospodarczych,

b)      ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki,

c)      sporządzanie sprawozdawczości finansowej.

·         bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości w sposób umożliwiający:

a)      terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,

b)      terminowe i prawidłowe rozliczenie osób majątkowo odpowiedzialnych za to mienie,

c)      terminowe i prawidłowe dokonywanie rozliczeń finansowych.

·         prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza:

a)      dyspozycji środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu;

b)      zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez ZPEWIR w Stemplewie,

c)      przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań.

·         analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu i innych będących w dyspozycji ZPEWIR w Stemplewie,

·         opracowanie planów finansowych dla ZPEWIR w Stemplewie,

·         opracowanie przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności:

a)      zakładowego planu kont,

b)      instrukcji obiegu dokumentów (dowodów kasowych),

c)      zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.

·         sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonanego planu budżetu według wymagań organu prowadzącego i sprawozdań GUS;

·         szczegółowa analiza stanu należności i zobowiązań według poszczególnych tytułów oraz według dłużników i wierzycieli;

·         bieżąca ewidencja księgowa operacji pieniężnych dokonywanych na rachunkach bankowych;

·         miesięczna analiza rozliczeń z tytułów zrealizowanych dochodów budżetowych i wydatków budżetowych;

·         szczegółowość stosowania podziałów klasyfikacji budżetowej w planowaniu, ewidencji i sprawozdawczości;

·         współpraca z Urzędem Skarbowym i ZUS-em w zakresie prawidłowego naliczania i odprowadzania zobowiązań wobec tych jednostek;

·         archiwizacja dokumentów księgowych;

·         biegłe posługiwanie się programami komputerowymi obsługującymi stanowisko pracy;

·         przestrzeganie ustalonego w ZPEWIR w Stemplewie czasu pracy i dyscypliny pracy;

·         wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora ZPEWIR w Stemplewie  należą do kompetencji głównego księgowego.

VI.             Wymagane dokumenty:

·         życiorys (CV),

·         listy motywacyjne,

·         kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

·         kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),

·         oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,

·         oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

·         klauzula informacyjna dla kandydata,

·         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.

VII.          Warunki pracy na stanowisku:

·      praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

·      praca w budynku ZPEWIR Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie

·      praca w godzinach 7.00 – 15.00,

·      praca w zespole,

·      codzienny kontakt telefoniczny i e-mail.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Główny księgowy w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.07.2020 r.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zpewirstemplew.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.

Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej to 06.07.2020 r.

Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP oraz umieszczono na tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w dniu 16.06.2020 r.

 Pliki do pobrania:

1. Oświadczenia