ROOT

Stemplew, 24.05.2022 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO - SZEF KUCHNI

 

Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie ogłasza nabór na wolne stanowisko – szef kuchni

Data ogłoszenia: 24.05.2022 r.

  1. Nazwa i adres jednostki:
  • Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie
  • Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie
  1. Określenie stanowiska: szef kuchni
  2. Liczba lub wymiar etatu: 1/1
  3. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
  • posiada co najmniej wykształcenie średnie zawodowe lub zasadnicze zawodowe
    z tytułem mistrza w zawodzie.
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • odporność na pracę w stresie
  • wysoka kultura osobista
  • znajomość zasad systemu HACCP
  • umiejętność przekazywania wiedzy
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne,
  • nie była karana i nie toczy się przeciwko niej postępowanie skarbowe,
  • nie była karana karą dyscyplinarną oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne,
  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
  • wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, dyskrecja, sumienność, dokładność,
  • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
  • umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu,
  • sumienność, odpowiedzialność,
  • obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania,
  • dyspozycyjność
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • przygotowywanie posiłków zgodnie z recepturami
  • koordynowanie pracy zespołu pracowników kuchni
  • kontrolę zużycia produktu
  • przestrzeganie procedur
  • przestrzeganie przepisów BHP, przeciwpożarowych,
  • wykonywanie poleceń dyrektora i innych przełożonych
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • praca w budynku ZPEWIR Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie
  • praca w systemie zmianowym,
  • Praca w weekendy,
  • praca w zespole,
  1. Wymagane dokumenty:
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),
  • aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • klauzula informacyjna dla kandydata,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko szef kuchni w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.06.2022 r.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (63) 2881106

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zpewirstemplew.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.

Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej to 27.06.2022 r.

Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP oraz umieszczono na tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w dniu 24.05.2022 r.

Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych osób będą zniszczone komisyjnie lub zwracane na wniosek zainteresowanych w terminie 14 dni od dnia zakończenia rekrutacji.

ZAŁĄCZNIK 1

ZAŁĄCZNIK 2

ZAŁACZNIK 3

Dyrekcja Centrum Kształcenia Zawodowego w ZPEWIR w Stemplewie podaje do publicznej informacji, iż od września 2024 roku zostaną uruchomione cztery nowe kursy kwalifikacyjne:   

I. Kwalifikacyjny Kurs Zawodowy – Rolnik 

1.Kwalifikacja ROL 04 Prowadzenie produkcji rolniczej; zawód Rolnik 613003,  kształcenie zgodne z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2019 r.

2. Rekrutacja do 1 sierpnia 2024 r., wymagane dokumenty: podanie, kserokopia ostatniego świadectwa szkolnego lub dyplomu, oświadczenia – składane w sekretariacie ZPEWiR. Słuchaczem kursu może zostać każda osoba powyżej 18 roku życia, która ukończyła minimum szkołę podstawową.

3. Czas trwania kształcenia z egzaminem  – do 2 lata

4. Wymiar godzin kształcenia – 940 godzin

5. Planowana liczba słuchaczy – 100 osób

II. Kwalifikacyjny Kurs Zawodowy – Elektryk z uprawnieniami SEP 

1.Kwalifikacja ELE 02 Montaż i konserwacja maszyn i urządzeń elektrycznych,  kształcenie zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2019 r.

2. Rekrutacja do 1 sierpnia 2024 r., wymagane dokumenty: podanie, kserokopia ostatniego świadectwa szkolnego lub dyplomu, oświadczenia – składane w sekretariacie ZPEWiR. Słuchaczem kursu może zostać każda osoba powyżej 18 roku życia, która ukończyła minimum szkołę podstawową.

3. Czas trwania kształcenia z egzaminem  – 1 rok

4. Wymiar godzin kształcenia – 469 godzin

5. Planowana liczba słuchaczy – 40 osób

III. Kwalifikacyjny Kurs Zawodowy – Florysta

System: Zaoczny , Kod zawodu: 343203

Kwalifikacje: OGR.01. Wykonywanie kompozycji florystycznych,  kształcenie zgodne z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2019 r.

2. Rekrutacja do 1 sierpnia 2024 r., wymagane dokumenty: podanie, kserokopia ostatniego świadectwa szkolnego lub dyplomu, oświadczenia – składane w sekretariacie ZPEWiR. Słuchaczem kursu może zostać każda osoba powyżej 18 roku życia, która ukończyła minimum szkołę podstawową.

3. Czas trwania kształcenia z egzaminem  – do 2 lata

4. Wymiar godzin kształcenia – 940 godzin

5. Planowana liczba słuchaczy – 40 osób

IV. Kwalifikacyjny Kurs Zawodowy – Technik Administracji

Kwalifikacja-  Obsługa klienta w jednostkach administracji (EKA.01),  kształcenie zgodne z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2019 r.

2. Rekrutacja do 1 sierpnia 2024 r., wymagane dokumenty: podanie, kserokopia ostatniego świadectwa szkolnego lub dyplomu, oświadczenia – składane w sekretariacie ZPEWiR. Słuchaczem kursu może zostać każda osoba powyżej 18 roku życia, która ukończyła minimum szkołę podstawową.

3. Czas trwania kształcenia z egzaminem  – do 2 lata

4. Wymiar godzin kształcenia – 1314 godzin

5. Planowana liczba słuchaczy – 40 osób

Wszystkich informacji udziela sekretariat Centrum Kształcenia Zawodowego w ZPEWIR              w Stemplewie tel. 63 2881106 lub 63 2881107  e-mail:

Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. administracji i kadrowo-płacowych

Data ogłoszenia: 2021-12-09

Nazwa i adres jednostki:

Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie

Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie

Określenie stanowiska urzędniczego: referent ds. administracji i kadrowo-płacowych

  • Liczba lub wymiar etatu: 1/1
    Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
  1. Wykształcenie średnie lub wyższe;
  2. Minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do charakteru pracy na stanowisku, administracyjno-kadrowym – dotyczy osób z wykształceniem średnim;
  3. Obsługa programu Płatnik
  4. Mile widziana obsługa programu Płace - Kadry firmy Vulcan;
  5. Biegła obsługa programu Microsoft Office;
  6. Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  7. Nieposzlakowana opinia;
  1. Posiada obywatelstwo polskie;
  2. Posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie:

– Kodeksu Pracy,

– Karty Nauczyciela,

- Prawa oświatowego

- Prawa Zamówień Publicznych

– Administracji samorządowej,

  • znajomość zagadnień kadrowych, płacowych oraz ubezpieczeniowych
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • odporność na stres;
  • komunikatywność;
  • wysoka kultura osobista;
  • rzetelność,
  • odpowiedzialność,
  • dyspozycyjność
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiazywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych;
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych w Płatniku, korekt, zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS;
  • Sporządzanie rozliczenie podatkowe pracowników ( PIT 11, PIT 40);
  • Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PEFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS;
  • Przygotowywanie i redagowanie pism (PUP, US, ZUS, Komornik);
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, urlopów itp.,
  • Ewidencjonowanie zwolnień lekarskich;
  • Sporządzanie i weryfikacja list płac;
  • Prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej;
  • Naliczanie wynagrodzeń związanych z przyznaniem nagrody jubileuszowej odprawy oraz ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy;
  • Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;
  • Prowadzenie akt osobowych;
  • Przygotowanie raportów, zestawień dotyczących spraw kadrowo-pałacowych;
  • Koordynacja spraw związanych ze stażami oraz praktykami;
  • Monitorowanie zmian stanu prawnego w obszarze prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zamówień publicznych oraz prawa oświatowego;
  • Opracowanie każdego roku plan urlopów pracowników administracyjno- obsługowych
  • Nadzorowanie nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracownika;
  • Nadzorowanie i dopilnowaniem terminów badań technicznych obiektów ZPEWIR oraz innych badań w jednostce (kominiarz, sprzęt gaśniczy itp.);
  • Systematycznie i na bieżąco aktualizowanie programu SIO;
  • Prowadzenie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych dla placówki.
  • Wymagane dokumenty:
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
    i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • klauzula informacyjna dla kandydata,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.

  • Warunki pracy na stanowisku:
  • praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
  • praca w budynku ZPEWIR Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie
  • praca w godzinach 7.00 – 15.00,
  • praca w zespole,
  • kontakt telefoniczny z kontrahentami i innymi jednostkami.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem :

„Dotyczy naboru na stanowisko – referent ds. administracji i kadrowo płacowych”

osobiście w sekretariacie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie lub za pośrednictwem poczty w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.12.2021 r.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (63) 2881106 wew. 110

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zpewirstemplew.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.

Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej to 22.12.2021 r.

Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP oraz umieszczono na tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w dniu      09.12.2021 r.

ZAŁĄCZNIKI                                                         

 

INFORMACJA

O WYNIKU NABORU

Referenta ds. księgowości

w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko

została wybrana Pani Agnieszka Tomalak

zamieszkała    Chwalborzyce 69, 99-140 Świnice Warckie

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydatka spełniła wszystkie wymogi formalne, oraz wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów prawa z zakresu działania stanowiska, uzyskując najwięcej punktów z rozmowy kwalifikacyjnej.

                                                                                                               Stemplew, 05.07.2021 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. księgowości

Data ogłoszenia: 2021-07-05

I.                    Nazwa i adres jednostki:

Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie

Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie

II.                 Określenie stanowiska urzędniczego: referent ds. księgowości

III.              Liczba lub wymiar etatu: 1/1

IV.              Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  1. Wykształcenie średnie lub wyższe,
  2. Minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór – dotyczy osób z wykształceniem średnim
  3. Biegła obsługa programu Microsoft Office
  4. Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. Nieposzlakowana opinia,

6.      Posiada obywatelstwo polskie

7.      Posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych

V.                Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

          znajomość regulacji prawnych w zakresie:

– ustawy o rachunkowości,

– ustawy o finansach publicznych,

– Kodeksu Pracy,

– Karty Nauczyciela,

– sprawozdawczości budżetowej,

– administracji samorządowej,

·         znajomość zagadnień księgowych, płacowych oraz ubezpieczeniowych

·         umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;

·         umiejętność współpracy w zespole;

·         odporność na stres;

·         komunikatywność;

·         wysoka kultura osobista;

·         rzetelność,

·         odpowiedzialność,

·         dyspozycyjność

VI.              Zakres wykonywanych zadań na  stanowisku:

·         Dekretacja dokumentów księgowych,

·         Przygotowywanie rachunków i not za wyżywienie, kontrola i uzgadnianie sald z kontrahentami,

·         Uzgadnianie stanu zobowiązań,

·         Uzgadnianie sald kont księgi głównej i pomocniczych,

·         Uzgadnianie stanu księgowego ze spisami z natury,

·         Prowadzenie dokumentacji związanej z dokształcaniem pracowników,

·         Pomoc w sporządzaniu sprawozdań statystycznych do GUS,

·         Pomoc w rozliczeniu dotacji, dotacji z funduszu europejskiego, młodocianych,

·         Przygotowywanie rozeznań cenowych w jednostce,

·         Dopilnowanie terminowego rozliczania zobowiązań,

·         Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

·         Prowadzenie dokumentacji i wszelkich innych prac związanych z wyposażeniem placówki (ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych np. przemieszczenie, likwidacja, inwentaryzacja),

·         Wnioskowanie w sprawie terminów przeprowadzania i składu osobowego komisji inwentarzowej dla przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej i inwentaryzacji doraźnych. Instruowanie komisji inwentaryzacyjnej o ich zadaniach, uprawnieniach i obowiązkach,

·         Występowanie z wnioskami w przypadku stwierdzenia różnic inwentaryzacyjnych,

VII.           Wymagane dokumenty:

·         życiorys (CV),

·         list motywacyjny,

·         kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

·         kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),

·         oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,

·         oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

·         klauzula informacyjna dla kandydata,

·         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.

VIII.        Warunki pracy na stanowisku:

·      praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

·      praca w budynku ZPEWIR Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie

·      praca w godzinach 7.00 – 15.00,

·      praca w zespole,

·      kontakt telefoniczny z kontrahentami i innymi jednostkami.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – referent ds. księgowości w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.07.2021 r.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (63) 2881106 wew. 110

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zpewirstemplew.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.

Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej to 26.07.2021 r.

Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP oraz umieszczono na tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w dniu 26.07.2021 r.

 Dyrektor - Andrzej Zielonka

                                                                                                                 



Podkategorie

W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o ZPEWiR w Stemplewie: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z ZPEWiR w Stemplewie i jej komórkami organizacyjnymi.

COM_CONTENT_READ_MOREPodstawowe informacje

Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania ZPEWiR w Stemplewie.

COM_CONTENT_READ_MOREPodstawy prawne

W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREOrganizacja

W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy  - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREWładze i ich kompetencje

W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy Przykładowej Instytucji - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREUchwały i zarządzenia

W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.

COM_CONTENT_READ_MOREDziałalność

W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.

COM_CONTENT_READ_MOREGospodarka

Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.

COM_CONTENT_READ_MOREKontrole i audyty

W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.

COM_CONTENT_READ_MOREZałatwianie spraw

W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.

COM_CONTENT_READ_MOREO BIP

W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące  udostępnianie informacji publicznych. 

COM_CONTENT_READ_MOREO informacji publicznej

Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPomoc BIP

W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności

COM_CONTENT_READ_MOREInformacje prawne

W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .

COM_CONTENT_READ_MOREOgłoszenia

Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.

Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)

COM_CONTENT_READ_MOREZamówienia publiczne

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, publikujemy w tym dziale ogłoszenia o wszczęciu postępowań.

COM_CONTENT_READ_MOREWszczęcie postępowania

W tym dziale znajdują się informacje o wynikach postępowań o zamówienia publiczne przeprowadzonych przez ZPEWiR w Stemplewie

COM_CONTENT_READ_MOREWyniki postępowania

Art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowi, że zamawiający, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, obowiązany jest zamieścić w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazać Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego.

COM_CONTENT_READ_MOREUdzielone zamówienia

Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MOREPraca w Przykładowej Instytucji

Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Przykładowej Instytucji oraz o wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MOREOferta współpracy

Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w ZPEWiR w Stemplewie oraz o wynikach naboru.

COM_CONTENT_READ_MORENabór kandydatów