ROOT
Informacja z otwarcia ofert
z postepowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 2215)
Nazwa zadania: Dostawa doposażenia warsztatów szkolnych dla zawodu rolnik w ramach projektu pn. ,,Zawodowo w Stemplewie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych
Adres zamawiającego: Stemplew 35
Kod Miejscowość: 99-140 Świnice Warckie Telefon/fax: (63) 288 11 06, 288 11 07 adres strony internetowej: www.zpewirstemplew.pl adres poczty elektronicznej:
Godziny urzędowania: od 7:00 do 15:00
Kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający ustalił dnia 27.10.2022.
w wysokości:
część I – 130 958,10 zł część II – 152 420,00 zł część III – 25 199,00 zł
Wpłynęły oferty:
Część 1 WÓZEK WIDŁOWY
Nr oferty |
Nazwa Oferenta |
Cena |
Termin płatności |
Gwarancja |
1 |
BARAS Sp. z o.o. ul. Szkolna 22a 99-140 Świnice Warckie |
127 920,00 |
60 dni |
Wg formularza ofertowego |
Część 2 CIĄGNI ROLNICZY
Nr oferty |
Nazwa Oferenta |
Cena |
Termin płatności |
Gwarancja |
1 |
BARAS Sp. z o.o. ul. Szkolna 22a 99-140 Świnice Warckie |
184 000,00 |
60 dni |
Wg formularza ofertowego |
Część 3 TRAKTOR OGRODOWY
Nr oferty |
Nazwa Oferenta |
Cena |
Termin płatności |
Gwarancja |
1 |
BARAS Sp. z o.o. ul. Szkolna 22a 99-140 Świnice Warckie |
24 950,00 |
60 dni |
Wg formularza ofertowego |
W celu badania oferty doliczony został podatek od towarów i usług o zgodnie z art. 91 ust. 3a Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający
Andrzej Zielonka
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Damian Hync
- Wytworzony przez: Andrzej Zielonka (Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Kategoria: Wyniki postępowania
- Odsłony: 601
Stemplew, dnia 2022-10-27
Numer sprawy: ZPEWIR.321.1.2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa zadania: Dostawa doposażenia warsztatów szkolnych dla zawodu rolnik w ramach projektu pn. ,,Zawodowo w Stemplewie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2000.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych
Adres zamawiającego: Stemplew 35
Kod Miejscowość: 99-140 Świnice Warckie
Telefon: 63 288 11 06
Faks: 63 288 11 07
adres strony internetowej: www.zpewirstemplew.pl
Godziny urzędowania: od 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.zpewirstemplew.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia warsztatów szkolnych dla zawodu rolnik wraz z dostawą, w ramach projektu "Zawodowo w Stemplewie’’.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Każdy z dostarczonych artykułów musi posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE.
5. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych sprzętów i pomocy dydaktycznych. Przez sformułowanie dostawa rozumie się, że jest to dostarczenie wózka widłowego, ciągnika lub traktorka ogrodowego wraz uruchomieniem i wstępnym przeszkoleniem pracowników obsługujących.
6. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji a urządzenia techniczne muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim.
7. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, oraz zamontować je zgodnie z zaleceniami ujętymi w załącznikach.
b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania usterek. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca zrealizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawianego sprzętu.
c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie.
d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych w formie papierowej.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV 42415000-8: Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
Kod CPV 16700000-2: Ciągniki
Kod CPV 16311100-9: Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: Do dnia 30.11.2022 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej (załącznik 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
-oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
IX. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. Nazwa kryterium Waga Komentarz
1. Cena 60 Sposób obliczenia punktów został określony poniżej
2. Termin płatności 40 Sposób obliczenia punktów został określony poniżej
Kryterium cena:
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:
C = (C min:C o) x 100= ………. pkt x 60 % = …………. waga kryterium cena gdzie:
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)
Kryterium terminu płatności:
Liczba punktów w kryterium termin płatności zostanie przyznana w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres terminu płatności. Wykonawca może zadeklarować okres terminu płatności w następującym przedziale dni:
Możliwy do zadeklarowania okres terminu płatności od 14 do 60 dni.
Sposób przyznawania punktów:
1) Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy okres terminu płatności otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium,
2) Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy okres terminu płatności - otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium,
3) W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponują jednakowy okres terminu płatności, wszyscy otrzymują maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium.
4) Pozostali, czyli Wykonawcy, którzy zaoferują wartość pośrednią, pomiędzy okresem najkrótszym a najdłuższym), otrzymują liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
G = ((G o - Gmin) : (Gmax - Gmin)) x 100 = ………. pkt x 40 % = …………. waga kryterium terminu płatności gdzie:
G o - okres terminu płatności w ofercie ocenianej
G min. - najkrótszy okres terminu płatności spośród złożonych ofert
G max - najdłuższy okres terminu płatności spośród złożonych ofert
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 14.11.2022 r do godz. 9:00 w siedzibie zamawiającego:
Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych
Stemplew 35
99-140 Świnice Warckie
Pokój nr A 119
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp: zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało udostępnione na Platformie e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl,. dnia 2022-10-27 r.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Damian Hync
- Wytworzony przez: Marta Gumińska (Kadrowa)
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Kategoria: Wszczęcie postępowania
- Odsłony: 648
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Damian Hync
- Wytworzony przez: Andrzej Zielonka (Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Nabór kandydatów
- Odsłony: 729
zamieszkała ul. Ogrodowa 10 62-660 Dąbie
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Damian Hync
- Wytworzony przez: Andrzej Zielonka (Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Nabór kandydatów
- Odsłony: 919
Stemplew, 24.05.2022 r.
Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie ogłasza nabór na wolne stanowisko – pomoc kucharza
Data ogłoszenia: 24.05.2022
1. Nazwa i adres jednostki:
Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie
Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie
2. Określenie stanowiska: pomoc kucharza
3. Liczba lub wymiar etatu: 1/1
4. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie zawodowe gastronomiczne
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra organizacja pracy
- odporności na pracę w stresie
- wysoka kultura osobista
5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, dyskrecja, sumienność, dokładność,
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
- umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu,
- sumienność, odpowiedzialność,
- obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania,
- dyspozycyjność
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowanie miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię,
- przygotowywanie produktów na późniejsze potrawy,
- utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego,
- dbanie o dostępność środków czystości w kuchni i na zapleczu sanitarnym,
- czyszczenie sprzętu kuchennego, powierzchni stołów, podłóg i maszyn, oraz zmywanie naczyń,
- doraźna pomoc kucharzowi.
7. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada), - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- klauzula informacyjna dla kandydata,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.
8. Warunki pracy na stanowisku:
- praca w budynku ZPEWIR Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie
- praca w systemie zmianowym,
- praca w weekendy,
- praca w zespole,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pomoc kucharza w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.06.2022
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (63) 2881106
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zpewirstemplew.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.
Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej to 27.06.2022 r.
Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP oraz umieszczono na tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w dniu 24.05.2022 r.
Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji dołącza się do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych osób będą zniszczone komisyjnie lub zwracane na wniosek zainteresowanych w terminie 14 dni od dnia zakończenia rekrutacji.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Damian Hync
- Wytworzony przez: Andrzej Zielonka (Dyrektor)
- Nadrzędna kategoria: Praca w Przykładowej Instytucji
- Kategoria: Oferta współpracy
- Odsłony: 1762
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 20
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 14
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 2
W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o ZPEWiR w Stemplewie: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z ZPEWiR w Stemplewie i jej komórkami organizacyjnymi.
Podstawy prawne Liczba artykułów: 0
Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania ZPEWiR w Stemplewie.
Organizacja Liczba artykułów: 1
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 0
W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.
Uchwały i zarządzenia Liczba artykułów: 1
W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy Przykładowej Instytucji - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.
Działalność Liczba artykułów: 0
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Gospodarka Liczba artykułów: 0
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 0
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 0
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
O BIP Liczba artykułów: 11
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 7
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.
Informacje prawne Liczba artykułów: 2
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
Ogłoszenia Liczba artykułów: 63
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 47
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Liczba artykułów: 3
Wszczęcie postępowania Liczba artykułów: 21
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, publikujemy w tym dziale ogłoszenia o wszczęciu postępowań.
Wyniki postępowania Liczba artykułów: 21
W tym dziale znajdują się informacje o wynikach postępowań o zamówienia publiczne przeprowadzonych przez ZPEWiR w Stemplewie
Udzielone zamówienia Liczba artykułów: 1
Art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowi, że zamawiający, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, obowiązany jest zamieścić w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazać Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego.
Zapytania ofertowe Liczba artykułów: 1
Praca w Przykładowej Instytucji Liczba artykułów: 3
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.
Oferta współpracy Liczba artykułów: 3
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Przykładowej Instytucji oraz o wynikach naboru.
Nabór kandydatów Liczba artykułów: 13
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w ZPEWiR w Stemplewie oraz o wynikach naboru.