ROOT
Starostwo Powiatowe z siedzibą w Łęczycy Pl. Tadeusza Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Uchwały Zarządu Powiatu Łęczyckiego nr 548/2024 z dnia 5 lutego 2024 w sprawie wprowadzenia instrukcji gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Powiatu Łęczyckiego.
- Nazwa i siedziba sprzedawcy:
Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie.
Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie.
- Miejsce i termin przeprowadzenia aukcji:
Aukcja zostanie przeprowadzona w dniu 12 marca 2025 r. w siedzibie sprzedaży Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie o godzinie 10.00 w Sali numer A22.
- Miejsce i termin, w którym można oglądać sprzedawane składniki rzeczowe majątku ruchomego:
Samochód będący przedmiotem aukcji można oglądać w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie, Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Informacji dotyczących przedmiotu sprzedaży udziela p. Michalina Gryglewska tel: 63 288 11 06.
- Przedmiotem sprzedaży w trybie aukcji jest:
Lp |
Nazwa przedmiotu |
Liczba |
Opis i stan techniczny |
Uwagi |
Cena wywoławcza |
Minimalna wartość postąpienia |
1 |
Volkswagen Transporter |
1 |
rodzaj pojazdu – samochód 9-cio osobowy, rok produkcji - 2004, rodzaj paliwa -olej napędowy, pojemność silnika – 1896,00 cm³, moc-63 kW |
pojazd w stanie dobrym, sprawny,brak radia, przebieg ok. 864292 km |
9000 zł (dziewięć tysięcy złotych) |
90 zł |
- Wysokość wadium oraz termin i miejsce jego wniesienia.
Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej należy wpłacić na konto sprzedawcy Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie o/Łęczyca nr rachunku: 25 9256 0004 8100 2652 2000 0030 w tytule przelewu prosimy wpisać “wadium w aukcji dotyczącej samochodu Volksvagen Transporter”
Wadium powinno być wniesione z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne wykazane były na rachunku bankowym sprzedawcy w dniu poprzedzającym aukcję tj. – 11 marca 2025 roku. – pod rygorem uznania przez sprzedawcę, że warunek wniesienia wadium nie został spełniony.
Wniesienie wymaganego wadium we wskazanym terminie i formie będzie sprawdzone podczas otwarcia aukcji (zaleca się posiadanie dowodu wpłaty).
- Inne Informacje:
Wadium wnosi się wyłącznie w pieniądzu na wskazany numer rachunku bankowego.
Wadium złożone przez licytanta, który uzyskał przybicie w aukcji zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia.
Wadium złożone przez licytantów, którzy nie uzyskali przybicia zostaną zwrócone niezwłocznie po zakończeniu aukcji na rachunki, z których zostały wniesione.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy żaden z uczestników aukcji nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej.
Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą od ceny wywoławczej po pierwszym przybiciu.
Postąpienie wynosić będzie nie mniej niż 1% ceny wywoławczej i nie więcej niż wysokość wadium.
W przypadku przystąpienia do licytacji tylko jednego licytanta, ceną sprzedaży jest cena wywoławcza wraz z minimalną ceną postąpienia.
Z chwilą przybicia następuje zawarcie umowy sprzedaży przedmiotu aukcji. Osoba, na rzecz której udzielono przybicia, jest zobowiązana zapłacić cenę sprzedaży niezwłocznie po udzieleniu jej przybicia, nie później niż w terminie siedmiu dni, licząc od dnia przybicia. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu całej ceny nabycia i pisemnym potwierdzeniu przez sprzedawcę i nabywcę zawarcia umowy sprzedaży.
Zakupiony przedmiot sprzedaży należy odebrać na swój koszt i swoim staraniem.
Wszelkie podatki i opłaty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży obciążają w całości nabywcę.
Starostwo Powiatowe w Łęczycy wyłącza swoją odpowiedzialność z gwarancji i rękojmi za wady fizyczne i wady ukryte majątku ruchomego.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Damian Hync
- Wytworzony przez: Michalina Gryglewska (Referent ds. administracji i kadrowo-płacowych)
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Kategoria: Wszczęcie postępowania
- Odsłony: 103
Starostwo Powiatowe z siedzibą w Łęczycy Pl. Tadeusza Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Uchwały Zarządu Powiatu Łęczyckiego nr 548/2024 z dnia 5 lutego 2024 w sprawie wprowadzenia instrukcji gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Powiatu Łęczyckiego.
Informuje, iż posiadamy do sprzedaży składniki majątku ruchomego w postaci:
Lp |
Nazwa przedmiotu |
Liczba |
Opis i stan techniczny |
Uwagi |
Wartość rynkowa brutto |
1 |
Volkswagen Transporter |
1 |
rodzaj pojazdu – samochód 9-cio osobowy, rok produkcji - 2004, rodzaj paliwa -olej napędowy, pojemność silnika – 1896,00 cm³, moc-63 kW |
pojazd w stanie dobrym, sprawny, brak radia, przebieg ok. 723336 km |
9000 zł (dziewięć tysięcy złotych) |
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Damian Hync
- Wytworzony przez: Michalina Gryglewska (Referent ds. kadr)
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Kategoria: Wszczęcie postępowania
- Odsłony: 120
Starostwo Powiatowe z siedzibą w Łęczycy Pl. Tadeusza Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Uchwały Zarządu Powiatu Łęczyckiego nr 548/2024 z dnia 5 lutego 2024 w sprawie wprowadzenia instrukcji gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Powiatu Łęczyckiego.
Informuje, iż posiadamy do sprzedaży składniki majątku ruchomego w postaci:
Lp |
Nazwa przedmiotu |
Liczba |
Opis i stan techniczny |
Uwagi |
Wartość rynkowa brutto |
1 |
Volkswagen Transporter |
1 |
rodzaj pojazdu – samochód 9-cio osobowy, rok produkcji - 2004, rodzaj paliwa -olej napędowy, pojemność silnika – 1896,00 cm³, moc-63 kW |
pojazd w stanie dobrym, sprawny,brak radia, przebieg ok. 723336 km |
12000 zł (dwanaście tysięcy złotych) |
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Damian Hync
- Wytworzony przez: Michalina Gryglewska (Referent ds. kadr)
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Kategoria: Wszczęcie postępowania
- Odsłony: 143
Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie
Stemplew 35
99-140 Świnice Warckie
tel./fax. (63) 288-11-06, 288-11-07 wew. 101, sygnał faksu 102
REGON: 365888184
NIP: 507-00-93-423
Numery kont bankowych:
SOSW: 25 9256 0004 8100 2652 2000 0030
MOS: 46 9256 0004 8100 2652 2000 0040
ADRES SKRYTKI EPUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/zpewir-stemplew
ADRES SKRZYNKI E-DORĘCZEŃ: AE:PL-37773-14433-WTFHW-20
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Damian Hync
- Wytworzony przez: Damian Hync (Redaktor)
- Kategoria: Szablony artykułów
- Odsłony: 1182
Uprzejmie informujemy, że w dniu 27-12-2024 r. o godz. 10.30 dokonano otwarcia ofert i zgodnie z art. 305 pkt2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 14 lipca 2023 r. (Dz.U. 2023 poz. 1605) wybrano oferty na dostawy Mięsa i wędlin oraz Pieczywa w okresie od 02-01-2025 do 31-12-2025 r.
Część 1 - Mięso i Wędliny
Zakład Rzeźniczo-Wędliniarski - Stanisław Katusza, Biała Góra 58, 99-220 Wartkowice
Wartość zamówienia : 106 311,24 zł brutto
Część 3 - Pieczywo
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - ul Kaliska 5/7, 99-200 Poddębice
Wartość zamówienia: 63 256,65 zł brutto
Dyrektor ZPEWiR
Andrzej Zielonka
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Piotr Wawrzyniak
- Wytworzony przez: Piotr Wawrzyniak (Kierownik Internatu)
- Nadrzędna kategoria: Zamówienia publiczne
- Kategoria: Wyniki postępowania
- Odsłony: 167
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 20
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 14
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 2
W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o ZPEWiR w Stemplewie: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z ZPEWiR w Stemplewie i jej komórkami organizacyjnymi.
Podstawy prawne Liczba artykułów: 0
Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania ZPEWiR w Stemplewie.
Organizacja Liczba artykułów: 1
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej Przykładowej Instytucji, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych Przykładowej Instytucji.
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 0
W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.
Uchwały i zarządzenia Liczba artykułów: 1
W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy Przykładowej Instytucji - dyrektora i Rady Przykładowej Instytucji.
Działalność Liczba artykułów: 0
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Gospodarka Liczba artykułów: 0
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 0
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 0
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
O BIP Liczba artykułów: 11
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 7
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.
Informacje prawne Liczba artykułów: 2
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
Ogłoszenia Liczba artykułów: 63
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 47
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych Liczba artykułów: 3
Wszczęcie postępowania Liczba artykułów: 21
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, publikujemy w tym dziale ogłoszenia o wszczęciu postępowań.
Wyniki postępowania Liczba artykułów: 21
W tym dziale znajdują się informacje o wynikach postępowań o zamówienia publiczne przeprowadzonych przez ZPEWiR w Stemplewie
Udzielone zamówienia Liczba artykułów: 1
Art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowi, że zamawiający, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, obowiązany jest zamieścić w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazać Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego.
Zapytania ofertowe Liczba artykułów: 1
Praca w Przykładowej Instytucji Liczba artykułów: 3
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.
Oferta współpracy Liczba artykułów: 3
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w Przykładowej Instytucji oraz o wynikach naboru.
Nabór kandydatów Liczba artykułów: 13
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w ZPEWiR w Stemplewie oraz o wynikach naboru.