Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. administracji, kadr i płac. 

I. Nazwa i adres jednostki:
Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie
Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie
II. Określenie stanowiska urzędniczego: referent ds. administracji, kadr i płac. 
III. Liczba lub wymiar etatu: 1/1
IV. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
1. Wykształcenie wyższe;
2. Obsługa programu Płace. Mile widziana obsługa - programu Kadry firmy Vulcan;
3. Znajomość regulacji prawnych w zakresie Prawa Zamówień Publicznych, SIO;
4. Biegła obsługa programu Microsoft Office;
5. Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6. Nieposzlakowana opinia;
7. Posiada obywatelstwo polskie;
8. Posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
V. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
• znajomość regulacji prawnych w zakresie:
– Kodeksu Pracy,
– Karty Nauczyciela,
- Prawo oświatowe
– Administracji samorządowej,
• znajomość zagadnień kadrowych, płacowych oraz ubezpieczeniowych
• umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
• umiejętność współpracy w zespole;
• odporność na stres;
• komunikatywność;
• wysoka kultura osobista;
• rzetelność,
• odpowiedzialność,
• dyspozycyjność
VI. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem
i rozwiazywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych;
• Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych w Płatniku, korekt, zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS;
• Sporządzanie rozliczenie podatkowe pracowników ( PIT 11, PIT 40);
• Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PEFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS;
• Przygotowywanie i redagowanie pism (PUP, US, ZUS, Komornik);
• Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, urlopów itp.,
• Ewidencjonowanie zwolnień lekarskich;
• Sporządzanie i weryfikacja list płac;
• Prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej;
• Naliczanie wynagrodzeń związanych z przyznaniem nagrody jubileuszowej odprawy oraz ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy;
• Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;
• Prowadzenie akt osobowych;
• Przygotowanie raportów, zestawień dotyczących spraw kadrowo-pałacowych;
• Koordynacja spraw związanych ze stażami oraz praktykami;
• Monitorowanie zmian stanu prawnego w obszarze prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zamówień publicznych oraz prawa oświatowego;
• Opracowanie każdego roku plan urlopów pracowników administracyjno- obsługowych
• Nadzorowanie nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracownika;
• Nadzorowanie i dopilnowaniem terminów badań technicznych obiektów ZPEWIR oraz innych badań w jednostce (kominiarz, sprzęt gaśniczy itp.);
• Systematycznie i na bieżąco aktualizowanie programu SIO;
• Prowadzenie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych dla placówki.
VII. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku
ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• klauzula informacyjna dla kandydata,
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.
VIII. Warunki pracy na stanowisku:
• praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
• praca w budynku ZPEWIR Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie
• praca w godzinach 7.00 – 15.00,
• praca w zespole,
• kontakt telefoniczny z kontrahentami i innymi jednostkami.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – referent ds. administracji, kadr i płac.” osobiście w sekretariacie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie lub za pośrednictwem poczty w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.02.2024 r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (63) 2881106 wew. 110
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie.
Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej to 23.02.2024 r.
Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP oraz umieszczono na tablicy informacyjnej w Zespole
Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w dniu 07.02.2024 r.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Ogłoszenie pdf 177.42 KB Damian Hync
Oświadczenie pdf 460.85 KB Damian Hync
Klauzula informacyjna RODO docx 13.14 KB Damian Hync
Zarządzenie pdf 140.99 KB Damian Hync
Oświadczenie 2 docx 12.53 KB Damian Hync
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
wtorek, 06, luty 2024 21:02 Damian Hync
Artykuł został zmieniony. wtorek, 06, luty 2024 21:05 Damian Hync
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 07, luty 2024 11:01 Damian Hync
Artykuł został zmieniony. środa, 07, luty 2024 11:02 Damian Hync