Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej nakłada na organy administracji publicznej obowiązek udostępniania wszystkich informacji o sprawach publicznych. Wyjątek stanowią informacje niejawne i informacje z ograniczonym dostępem do danych. Prawo dostępu do informacji publicznej przysługuje każdej osobie.

Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzone są w formie zbiorów zarządzanych metodą tradycyjną lub za pomocą środków informatycznych. Udostępnianie ich następuje na wniosek zainteresowanych i uprawnionych do tego osób i instytucji w sekretariacie szkoły.

 WNIOSEK DO POBRANIA

Nazwa ewidencji / rejestru Archiwum

Kontakt

Sposób uzyskania informacji

PROWADZONE REJESTRY:

1. Rejestr druków ścisłego zarachowania.

2. Rejestr wypadków.

3. Rejestr zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby.

4. Rejestr zachorować i zwolnień lekarskich.

5. Rejestr zarządzeń wewnętrznych.

6. Rejestr skarg i wniosków.

7. Księga ewidencji uczniów.

8. Rejestr wniosków nauczycieli o rozpoczęcie stażu.

9. Rejestr wniosków o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego na st. nauczyciela kontraktowego.

10. Rejestr zaświadczeń o uzyskaniu akceptacji komisji.

11. Rejestr wydawanych aktów stopnia awansu zawodowego.

12. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw.

13. Rejestr wydanych legitymacji szkolnych.

DYREKTOR

  • osobiście

PROWADZONE EWIDENCJE: 

1. Ewidencja środków trwałych.

2. Ewidencja księgozbioru.

3. Ewidencja wyposażenia i pomocy dydaktycznych - księgi inwentarzowe.

4. Ewidencja akt osobowych.

5. Ewidencja czasu pracy.

6. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych.

7. Ewidencja wyjść prywatnych.

8. Ewidencja pieczęci i stempli.

9. Księga ewidencji dzieci.

10. Księga absolwentów

11. Księga uczniów.

DYREKTOR

SEKRETARIAT

  • osobiści
  • na pisemny wniosek

 

 

 

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. niedziela, 15, maj 2016 22:50