Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej nakłada na organy administracji publicznej obowiązek udostępniania wszystkich informacji o sprawach publicznych. Wyjątek stanowią informacje niejawne i informacje z ograniczonym dostępem do danych. Prawo dostępu do informacji publicznej przysługuje każdej osobie.
Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzone są w formie zbiorów zarządzanych metodą tradycyjną lub za pomocą środków informatycznych. Udostępnianie ich następuje na wniosek zainteresowanych i uprawnionych do tego osób i instytucji w sekretariacie szkoły.
Nazwa ewidencji / rejestru Archiwum |
Kontakt |
Sposób uzyskania informacji |
PROWADZONE REJESTRY: 1. Rejestr druków ścisłego zarachowania. 2. Rejestr wypadków. 3. Rejestr zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby. 4. Rejestr zachorować i zwolnień lekarskich. 5. Rejestr zarządzeń wewnętrznych. 6. Rejestr skarg i wniosków. 7. Księga ewidencji uczniów. 8. Rejestr wniosków nauczycieli o rozpoczęcie stażu. 9. Rejestr wniosków o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego na st. nauczyciela kontraktowego. 10. Rejestr zaświadczeń o uzyskaniu akceptacji komisji. 11. Rejestr wydawanych aktów stopnia awansu zawodowego. 12. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw. 13. Rejestr wydanych legitymacji szkolnych. |
DYREKTOR |
|
PROWADZONE EWIDENCJE: 1. Ewidencja środków trwałych. 2. Ewidencja księgozbioru. 3. Ewidencja wyposażenia i pomocy dydaktycznych - księgi inwentarzowe. 4. Ewidencja akt osobowych. 5. Ewidencja czasu pracy. 6. Ewidencja wyjść w godzinach służbowych. 7. Ewidencja wyjść prywatnych. 8. Ewidencja pieczęci i stempli. 9. Księga ewidencji dzieci. 10. Księga absolwentów 11. Księga uczniów. |
DYREKTOR SEKRETARIAT |
|